مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل تشکیل شد
کد خبر: 3675634
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل تشکیل شد

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل تشکیل شده و این مجموعه تا پایان سال فعالیت خود را رسما آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، روزگذشته دوم دی ماه در جلسه ساماندهی امور جوانان استان اردبیل تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فعالیت‌های مناسبی انجام داده به طوری که تعداد سازمان‌های مردم نهاد در این حوزه چهار سال گذشته یک سمن بود که هم‌اکنون به 45 سمن افزایش یافته است.
وی افزود: بحث کیفی سازی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد را در دستور کار داریم که خوشبختانه در استان اردبیل هماهنگی و تعامل مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی با اداره ورزش و جوانان وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا به امروز 179 تفاهم‌نامه را با سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد امضا کرده و 100 کارگاه استانی و ملی را برای توانمندسازی هر چه بهتر سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان برگزار کردیم.
بهتاج اظهار کرد: مجمع خیرین ازدواج استان در همین راستا تشکیل یافته و تا پایان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند که در کنار تشکیل این مجمع نیز مجمع استانی جوانان در اواخر سال 95 برگزار شد و بعد از انتخابات 7 نفر به عنوان نماینده استان در مجمع کشوری انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای حائز اهمیت در ساماندهی امور جوانان افتتاح و بهره‌برداری از خانه جوانان استان اردبیل توسط وزیر ورزش و جوانان بود که هم‌اکنون این خانه فعالیت مناسبی داشته و بیش از 30 سازمان مردم نهاد در امور جوانان در این خانه فعالیت می‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تمامی سعی ما این است که با حمایت از سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان بتوانیم در حوزه جوانان فعالیت مناسبی انجام داده و بتوانیم در بحث فرهنگی یاری کننده فعالیت‌های این سازمان‌های مردم نهاد باشیم.

captcha