جوانان جهان اسلام از پایتختی قدس با جان و دل دفاع می‌كنند
کد خبر: 3674649
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
تندگویان:

جوانان جهان اسلام از پایتختی قدس با جان و دل دفاع می‌كنند

گروه اجتماعی: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2018 تأكید كرد كه تمام دنیا باید بدانند كه قدس متعلق به جهان اسلام است و جوانان جهان اسلام نیز از پایتختی قدس با جان و دل دفاع می‌كنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز، 28 آذرماه در مراسم اختتامیه برنامه‌های «شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2017» با اشاره به انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2018، این كار را نشانه ایستادگی در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی برشمرد.
وی تأكید كرد كه تمام دنیا باید بدانند كه قدس متعلق به جهان اسلام است و جوانان جهان اسلام نیز از پایتختی قدس با جان و دل دفاع می‌كنند.
تندگویان با یادآوری اینكه ایران اسلامی شهدای بزرگی را در راه دفاع از قدس شریف تقدیم كرده است، ابراز امیدواری كرد كه بتوانیم روزی شاهد آزادی كامل قدس شریف باشیم.
معاون وزارت ورزش و جوانان همچنین با یادآوری آموزه‌های دین مبین اسلام و پیامبر مهربانی‌ها بر این نكته تأكید كرد كه جوانان جهان اسلام برای تمام جوانان دنیا پیام‌آور اخلاق هستند.
وی در ادامه با بیان اینكه شیراز، پایتخت تمدن ایران زمین است، گفت: شیراز دارای قدمتی عظیم و به یادماندنی برای ایرانیان و بلكه دنیاست.
تندگویان به معماری اصیل اسلامی شیراز نیز اشاره كرد و افزود: هویت‌بخشی به تمدن اسلامی در قالب معماری اسلامی نیز از جمله دستاوردهای زیبای شهر شیراز محسوب می‌شود.

captcha