برگزاری هفتمین یادواره شهدای صنعت مس
کد خبر: 3669843
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۳

برگزاری هفتمین یادواره شهدای صنعت مس

گروه سیاست و اقتصاد: هفتمین یادواره شهدای صنعت مس دیروز دوشنبه، 13 آبان در مجموعه فرهنگی‌هنری شهر سرچشمه با حضور مدیران و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در اظهار داشت: این یادواره‌ها یکی از زیباترین مصادیق کار فرهنگی است که عملاً در آن‌ها پهلوانان و قهرمانان این مملکت را برای جوانان خود به عنوان الگوی معاصر و حاضر معرفی می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه این یادواره برای گرامیداشت 22 شهید صنعت مس برگزار شده است، بیان داشت: باید دید شهدا از ما چه انتظار و یا گلایه‌ای دارند، آنان تمام دارایی و زندگی‌ خود را برای اطاعت از امام(ره) تقدیم کردند و ما نیز باید این نظام و حکومت را حفظ کرده و برای آن کار و تلاش مضاعف انجام دهیم.
حسنی‌سعدی تصریح کرد: شهدا نعمت امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و 225 هزار و 851 شهید تا امروز تقدیم انقلاب و اسلام کردیم، شهدا از مسؤولان خدمات، دلسوزی و تعهد بیشتری انتظار دارند، بنابراین فردا باید پاسخگوی آنان باشیم که آیا ما هم مانند شهدا هرچه توان داشتیم برای مملکت گذاشتیم و خدمت کردیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اضافه کرد: اطاعت از رهبری، وحدت، انسجام، همدلی و اهل مسجد و قرآن بودن، خواسته شهدا است که باید نسبت به آن اهتمام بورزیم.

captcha