ارسال کمک‌های مردم زرند به زلزله‌زدگان کرمانشاه
کد خبر: 3664849
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۶

ارسال کمک‌های مردم زرند به زلزله‌زدگان کرمانشاه

گروه اجتماعی: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: به همت مردم و جمعی از بازاریان این شهرستان، اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان غرب کشور تهیه و به کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علی صادق‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند دیروز یکشنبه، 28 آبان با حضور در موکب عمود ۲۰۲ شهرستان زرند که در کنار پایگاه‌های هلال‌احمر کار جمع‌آوری هدایای مردمی را بر عهده دارد،  گفت: به همت این مردم نجیب و جمعی از بازاریان، اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان غرب کشور تهیه و به منطقه ارسال شد.
وی افزود:عوامل موکب ۲۰۲ کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده  که شامل آب معدنی، مواد غذایی، پتو و مواد لازم برای تهیه ۳۰ هزار  پرس غذای گرم شامل برنج، روغن، عدس و... بود  که غالبا توسط بازاریان و اصناف تهیه شد را جمع‌آوری به مناطق زلزله‌زده فرستاده شد تا به همت عوامل موکب ۲۰۲ که به‌عنوان نماینده مردم شهرستان برای کمک‌رسانی و پخت غذای گرم برای مردم زلزله‌زده اعزام شده‌اند مرحمی بر زخم‌های آنها باشند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند بیان کرد: علاوه بر این تعدادی از  عمده‌فروشان مواد غذایی و فرش‌فروشان اقلامی را به‌طور مستقیم از تهران تهیه و در ساعات اولیه زلزله به منطقه زلزله‌زده ارسال کرده بودند که جای تشکر و قدردانی دارد.
 سید صادق حسینی، نایب رئیس اتاق اصناف زرند که خود از اعضای موکب اربعین شهرستان است در این رابطه گفت: با همکاری اصناف و بازاریان و شهروندان شهرستان بالغ بر ۸ تن مواد غذایی، ۲۰ هزار ظرف غذا و... جمع‌آوری و با همکاری مسؤولان و اعضای موکب اربعین به مقصد کرمانشاه ارسال شد.
منبع: فرمانداری زرند
captcha