ایجاد فضای آرام در استان قزوین نیازمند همراهی علما و روحانیان است
کد خبر: 3663267
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

ایجاد فضای آرام در استان قزوین نیازمند همراهی علما و روحانیان است

گروه فرهنگی: استاندار قزوین گفت: شیوه‌ام در مدیریت، ایجاد آرامش در استان است و برای رسیدن به این هدف به همراهی علما و روحانیان قزوین نیازمندم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، عبدالمحمد زاهدی صبح سه شنبه 23 آبان ماه در نشست صمیمی با علما و روحانیون شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان در مهمانسرای استانداری، با بیان اینکه، به‌دنبال ایجاد آرامش در استان هستم، در ادامه گفت: روش مدیریتی من این است که ابتدا در استان آرامش ایجاد کنم سپس وظایف خود را انجام دهم و اعتقاد دارم اگر دولت و نظام بخواهد موفق شود باید از سوی مدیران و دلسوزان آرامش لازم در جامعه ایجاد شود.
‌استاندار در ادامه اظهار کرد: هرچند سرمایه‌های زیادی برای انقلاب داده‌ایم اما شاید برخی اوقات احساس می‌شود به‌راحتی به انقلاب رسیده به همین دلیل قدر داشته‌های خود را نمی‌دانیم و نگران آسیب‌های آن نیستیم.
استاندار قزوین بیان کرد: نباید خیالمان از بابت انقلاب راحت باشد و فکر کنیم دیگر کاری نداریم بلکه باید همواره نگران باشیم و دشمنان را جدی بگیریم تا آسیب نبینیم.
وی تصریح کرد: در عصر کنونی با رشد سریع تکنولوژی مواجه شده‌ایم که زندگی همگان را تحت تاثیرقرار داده بنا براین باید منتظر پیامدها و آسیب‌های آن نیز باشیم و برای مقابله با آن فکری کنیم.
زاهدی یادآورشد: امروز شبکه‌های اجتماعی و تلگرام بسیار سریعتر از رسانه ملی و خبرگزاری‌ها و مطبوعات، خبرها را منعکس می‌کنند و فراوانی اطلاعات در این عرصه فرزندان ما را دچار سردرگمی می‌کند و به نظر می‌رسد در روشهای فرهنگی کمی از فضای کنونی عقب مانده‌ایم به همین دلیل تاثیرگذاری ما کمتر شده است.
استاندار قزوین بیان کرد: وقتی انقلابیون، علما و روحانیون برخی فضاها را خالی می‌کنند باید منتظر حضور افرادی باشیم که دغدغه انقلاب را ندارند لذا باید از خود بپرسیم چرا خانواده‌های مؤمن ما در پارکها و فضاهای دیگر فرهنگی و تفریحی کمتر حضور پیدا می‌کنند در حالی که می‌توانند با حضورشان تاثیرگذار باشند.
وی اضافه کرد: استفاده از مساجد باید به گونه‌ای باشد تا اگر فعالیت ما جواب نداد موجب بدبینی به این مکانها نشود و مدیران دولتی هم نباید کارهای خود را به رهبری منتسب کنند و از این سرمایه ارزشمند هزینه کنند.
استاندار قزوین با بیان اینکه، مساجد برای آماده کردن مردم در مسیر انقلاب تلاش کند در ادامه بیان کرد: باید از مساجد برای آماده کردن مردم و حرکت در مسیر انقلاب استفاده کنیم و جایگاه آن را به‌خوبی حفظ کنیم.
زاهدی بیان کرد: حرف همه مخالفان سیاسی و حتی مخالفان نظام را می‌شنوم زیرا این افراد همه نکاتی دارند که برای مدیریت ما و منافع استان مفید خواهد بود اما هرگز دوست ندارم وقتم را بگیرند و من را به حاشیه ببرند تا از کار اصلی باز بمانم.
استاندار قزوین تصریح کرد: این‌که در قزوین در مدت سه تا ۴ سال بیش از سه استاندار منصوب می شود ایراد دارد و نبود ثبات مدیریت آسیب رسان است و باید به سمتی حرکت کنیم تا فرصت برای خدمت صادقانه به مردم برای مدیران متعهد و توانا مهیا شود.
زاهدی اظهار امیدواری‌ کرد با برگزاری جلسات بیشتر با علما و روحانیون از دیدگاههای ارزشمند این افراد تاثیرگذار برای پیشبرد امور استان استفاده شود.
در این جلسه برخی از حاضرین به بیان نظرات خود در خصوص فضای فرهنگی استان و ضرورت تقویت آرمان های انقلاب اسلامی بویژه در بین نسل جوان و نوجوان پرداختند.
captcha