زمان ثبت نام ترم 16 مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) تمدید شد
کد خبر: 3649874
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

زمان ثبت نام ترم 16 مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان ثبت نام در شانزدهمین ترم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی 16 و 18 مهرماه انجام می‌شود.

حسن فراهانی، رئیس دارالقرآن الکریم سازمان صنایع هوایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: زمان ثبت‌ نام در ترم شانزدهم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، 16 و 18 مهرماه انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون هزار و 876 نفر از بانوان و آقایان در مقاطع مختلف سنی در این دوره نام نویسی کرده‌اند، اظهار کرد: این ثبت‌ نام در بیش از 105 رشته چون روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، حفظ موضوعی، ترتیبی، تفسیر موضوعی، تفسیر، مفاهیم از سطوح یک تا پنج، تدبر در قرآن، صوت و لحن سطح یک تا سه، تدبر در قرآن، اخلاق، احکام، نهج‌البلاغه و آموزش قرآن به خردسالان، آشنایی با سیره اهل‌ بیت(ع) و آشنایی با آسیب‌های اجتماعی ... انجام شد.
فراهانی اظهار کرد: متقاضیان یکشنبه، 16 مهرماه و سه‌شنبه، 18 مهرماه از ساعت 15 تا 18 می‌توانند به صورت حضوری به مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) واقع در میدان آزادی، شهرک شهید فکوری، مجتمع آموزشی شهید صنیعی‌پور مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ 44642105 تماس بگیرند.
مسئول مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد: این دوره‌ها با حضور اساتید مجرب، همراه با ارائه گواهینامه پایان دوره، اعزام نفرات برتر به اردوهای زیارتی ـ سیاحتی و پیش‌بینی سرویس ایاب و ذهاب برای مسیرهای دور انجام می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان با در دست داشتن کپی شناسنامه، کارت ملی، هزینه ثبت نام و عکس 3*4 می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند. همچنین مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) دارای پایگاه اینترنتی به نشانی http://www.114-14.ir/ قرار دارد.
captcha