آموزش و پرورش برای ارتقاء و رشد قرآنی دانش‌آموزان تلاش کند
کد خبر: 3637839
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

آموزش و پرورش برای ارتقاء و رشد قرآنی دانش‌آموزان تلاش کند

گروه سیاسی: آیت‌الله علما گفت: آموزش و پرورش برای ارتقاء و رشد قرآنی دانش‌آموزان برطبق آموزه‌های دینی تدابیر لازم را به‌کار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در خانه معلم برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد پیشرفت و توسعه در جوامع بشری محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اثرگذاری این نهاد، افزود: این نهاد در رأس قرار گرفته و لذا باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
آیت‌الله علما تصریح کرد: امروز تمام مسئولین نظام تربیت یافتگان کلاس‌های درس و مدارس هستند.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: تربیت دانش‌آموزان انقلابی مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش است و این وظیفه خطیری است که اگر در مسیر درست آن پیش رود آنوقت می‌توان گفت آموزش و پرورش خوب کار کرده است.
وی گفت: آموزش و پرورش برای ارتقاء و رشد قرآنی دانش‌آموزان به‌منظور تربیت طبق آموزه‌های دینی و سنت رسول خدا(ص) تدابیر لازم را به‌کار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به پیشرفت‌های علمی دانشمندان هسته‌ای کشور اشاره کرد و افزود: امروز موشک‌های دست ساخته این دانشمندان هراسی در دل دشمنان اسلام به‌خصوص آمریکا انداخته است توسط همین دانش‌آموزان به‌ثمر رسیده است.
آیت‌الله علما در پایان از معلمان خواست تا با صبر و حوصله به‌کار تربیت و تعلیم دانش‌آموزان بپردازند تا همواره مایه آبرو و عزت برای کشور باشند.
captcha