افتتاح اولین دارالقرآن خیّرساز کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
کد خبر: 3634359
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

افتتاح اولین دارالقرآن خیّرساز کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین دارالقرآن خیرساز در استان در گچساران با اعتباری بیش از 12میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، جهان محرابی، مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم شهریورماه در آئین افتتاحیه اولین دارالقرآن خیرساز استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران، اظهار کرد: احداث این‌گونه طرح‌های خیرساز خود یک نوع تشویق مردم جهت حضور در کار خیر است.
وی بیان کرد: اولین دارالقرآن خیرساز در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از 12 میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 3 میلیارد ریال نیز توسط مشارکت خیر برای احداث و تجهیز این دارالقرآن هزینه شده است.
محرابی عنوان کرد: این دارالقرآن به نام زنده یاد حاجیه خانم بی‌بی کبری کرمی(مادر غلامرضا تاجگردون) در گچساران احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: این دارالقرآن دارای چند کلاس آموزش، فروشگاه اقلام فرهنگی و سایر خدمات دیگر است.
یادآور می‌شود، آئیین افتتاح اولین دارالقرآن خیرساز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم گچساران و باشت و مسئولان استانی برگزار شد.
captcha