ایكنا، روحیه انقلابی مدنظر رهبری را به منصه ظهور رساند
کد خبر: 3626854
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
سلمان‌پور:

ایكنا، روحیه انقلابی مدنظر رهبری را به منصه ظهور رساند

گروه اجتماعی:‌ رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز با بیان اینكه ایكنا در عرصه خبر رسانی در حوزه قرآنی به شایستگی عمل كرده است، گفت: ایكنا توانست آن روحیه انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برساند.

محمدجواد سلمان‌پور، رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز تشكیل جهاد دانشگاهی به تشریحی از عملكرد خبرگزاری ایكنا پرداخت و گفت: ایكنا یكی از خبرگزاری‌هایی است كه به صورت جهادی عمل كرده و دارد عمل می‌كند.

وی با بیان اینكه ایكنا خلأ خبرگزاری و خبر رسانی در حوزه قرآن را پر كرده است، افزود: این رسانه قرآنی در این عرصه نیز به شایستگی عمل كرده است.

سلمان‌پور تأكید كرد كه در كارهای قرآنی باید روحیه انقلابی وجو داشته باشد و ایكنا توانست آن روحیه انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برساند و تا حدود زیادی خلأیی كه در این زمینه در سطح كشور وجود داشت را پر كند.

رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز همچنین به فعالیت‌های خبرگزاری ایكنا در استان فارس اشاره كرد و گفت: ایكنا و خبرنگاران آن بحمد الهی در استان فارس شناخته شده هستند و بدون هر گونه تعارفی، باید گفت كه در همه جا ذكر خیر فعالیت‌های آنان است زیرا با روحیه جهادی زحمت می‌كشند.

وی با ابراز امیدواری از اینكه ایكنا بیش از گذشته آن كلمه جهاد كه در عنوان جهاد دانشگاهی است را مدنظر قرار دهد، ادامه داد: این همان منویات مقام معظم رهبری است كه قرآن را با روحیه جهادی و انقلابی پیش ببریم تا اینكه در سطح دنیا به عنوان طلایه‌داران توسعه و ترویج فرهنگ قرآن ما را بشناسند.

captcha