دشمن روحیه انقلابی‌گری را هدف قرار داده است
کد خبر: 3626713
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
رنجبرماهانی:

دشمن روحیه انقلابی‌گری را هدف قرار داده است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه ریگان گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی علت اینکه سپاه را از خارج مرز متهم به فساد اقتصادی می‌کنند و ابهت سپاه و بسیج را می‌خواهند بشکنند برای این است که در بسیج و سپاه روحیه انقلابی‌گری است و دشمن روحیه انقلابی‌گری را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری راهپیمایی‌ها نگین درخشان برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی به تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این حکم تنفیذ یک حکم تشریفاتی نیست بلکه یک رسالتی قانونی، شرعی و دینی و جزؤ اختیارات ولی فقیه و نائب امام معصوم(ع) است.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی بیان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی علت اینکه سپاه را از خارج مرز متهم به فساد اقتصادی می‌کنند و ابهت سپاه و بسیج را می‌خواهند بشکنند برای این است که در بسیج و سپاه روحیه انقلابی‌گری است و دشمن روحیه انقلابی‌گری را هدف قرار داده است.
وی با بیان اینکه برخی اوقات نیروهای انقلابی و دلسوز ما را مسؤولان در جذب گزینش‌ها و استخدام‌ها در ارائه خدمات شهروندی بایکوت می‌کنند، افزود: رابطه سالاری جای شایسته‌سالاری و ضابطه سالاری را گرفته است که اینها همه درد دل ملت است.
امام جمعه ریگان عنوان کرد: این کوته‌فکری است که یک مسؤول در شهرستان بیان کند شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیارانی که رویه آنها برخلاف شماست را قلع و قمع کنید و این به معنی کنارزدن نیروهای انقلابی است.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان روی کاغذ آمده است اما در عمل ما چیزی مشاهده نمی‌کنیم و گاهی اوقات کارهای روزمره مسؤولان ما به نام اقتصاد مقاومتی نوشته می‌شود.
وی به ساخت بیمارستان شهرستان اشاره کرد و افزود: با آغاز به کار بیمارستان مسؤولان ما را در جذب و گزینش افراد بومی‌ یاری کنند اما متاسفانه در برخی از ادارات ما بومی‌سازی نیست و در آن گزینش‌های سیاسی است.
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه عده‌ای در بیرون از شهرستان برای ریگان تصمیم می‌گیرند، اظهارکرد: باید قانون‌مدار باشید و  قانون فصل‌الخطاب است.
حجت‌الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه نام بیمارستان ریگان دو سال قبل در شورای فرهنگ عمومی به نام حضرت ابوطالب(ع) به دانشگاه علوم‌پزشکی بم ارجاع داده شد که مورد پذیرش دانشگاه و سپس به وزارت بهداشت قرار گرفته اما پس از مدتی تعدادی دور هم نشستند که نام بیمارستان را تغییر دهند اما نام آن تغییر نمی‌کند.
منبع: ستاد نماز جمعه استان کرمان
captcha