سومین طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی آغاز شد
کد خبر: 3626669
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

سومین طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی آغاز شد

گروه اجتماعی: سومین طرح ملی گفتمان نخبگان علوم اسلامی امروز با حضور و سخنرانی دکتر حدادعادل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)ازقم، سومین طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی در قم عصر امروز 12 مرداد با حضور عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام و صدها دانشجوی نخبه کشور در قم آغاز به کار کرد.
این طرح که به همت دفتر تبلیغات اسلامی در قم آغاز به کار کرده است امروز مراسم افتتاح خود را در حالی در تالار همایش‎های دفتر تبلیغات اسلامی آغاز کرد که دکتر حداد عادل عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام، برگزاری این طرح را گامی عملی از سوی دفتر تبلیغات در جهت تشریح اهداف تحول علوم انسانی دانست.
گفتنی است، حجت‏‎الاسلام والمسلمین پارسانیا نیز در این مراسم گفت: دانشجویان در این طرح نظریه‌هایی را فراگرفته و به شکل کاربردی فرا می گیرند؛ این طرح به دنبال آن است که در باره دانشی که به دنبال فراگرفتن آن هستیم نیز اندیشه کنیم و در حقیقت به دانش خود، دانش داشته باشیم.
در ادامه این مراسم حجت‎الاسلام لک زایی مدیر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت این طرح بر لزوم استمرار این حرکت فرهنگی تاکید کرد.
گفتنی است پس از پایان این مراسم، دانشجویان نخبه رشته‎های علوم اسلامی به دهکده وسف رفته و در آنجا در دوره‎ تخصصی گفتمان علوم اسلامی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه شرکت می‎کنند.
captcha