کاروان در شعاع خورشید وارد کاشمر شد
کد خبر: 3624595
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

کاروان در شعاع خورشید وارد کاشمر شد

گروه شهرستان‌ها: کاروان در شعاع خورشید روز گذشته با استقبال گرم جمعی از مردم و مسئولان وارد کاشمر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کاروان در شعاع خورشید روز گذشته، هشتم مردادماه با استقبال گرم جمعی از مردم و مسئولان وارد کاشمر شد.
در این مراسم که از ابتدای بلوار شاهد شهرستان آغاز شد، پرچم متبرک ضریح حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) در معرض دید عاشقان اهل‌بیت(ع) قرار گرفت.
در ادامه مراسم و در محل آرامگاه شهید مدرس، حجت‌الاسلام جواد خاکزادی، مسئول کاروان در شعاع خورشید، گفت: کاروان خورشید از آغاز دهه کرامت مأموریت خود را آغاز کرده که هدف از اعزام این کاروان ترویج سیره رضوی است.
وی با اشاره به اینکه کاروان در شعاع خورشید متشکل از مداحان اهل‌بیت(ع)، خادمان علی بن موسی‌الرضا(ع) و سخنرانان آستان قدس رضوی است، اظهار کرد: در تلاش هستیم سیره رضوی را در تمامی شهرها گسترش دهیم.
خاکزادی با اعلام اینکه از روز اول دهه کرامت مأموریت این کاروان با حضور در شهر نیشابور آغاز شد، عنوان کرد: در ادامه، این کاروان به شهر سبزوار رفته و به مدت دور روز در کاشمر خواهد بود.
وی با بیان اینکه بعد از پایان حضور کاروان در شعاع خورشید در کاشمر، به سمت شهر قائن خواهیم رفت، بیان کرد: در ادامه و به مدت سه روز در طبس خواهیم بود.
مسئول کاروان در شعاع خورشید اظهار کرد: افزود: امیدواریم کاروان در شعاع خورشید در انجام مأموریت خود موفق باشد و این پرچم به هر جا که می‌رود، آبادانی، امنیت و رفاه را برای آن منطقه به ارمغان بیاورد.
captcha