6 شهید تفحص دفاع مقدس در خراسان رضوی تشییع می‌شوند
کد خبر: 3620646
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
​در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)؛

6 شهید تفحص دفاع مقدس در خراسان رضوی تشییع می‌شوند

گروه فرهنگی: 6 شهید دوران دفاع مقدس خراسان رضوی که به تازگی شناسایی شده‌اند، در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان تشییع خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، همزمان با تشییع سراسری شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، 6 شهید خراسان رضوی نیز در آرامگاه جاودانه خود به خاک سپرده خواهند شد.
براساس این گزارش، به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، در روز پنج شنبه، 29تیرماه، 200 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع خواهند شد که از این تعداد، 6 نفر از شهدای استان خراسان رضوی هستند.
همچنین، از پیکرهای پاک و مطهر 6 شهید تازه شناسایی شده، 3 نفر مشهدی و 3 نفر دیگر از شهرهای کاشمر و قوچان و باخزر هستند که در شهرهای یاد شده تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
پیکرهای پاک شهیدان غلامعلی صیدی، مجید پیاده و سیدحسین‌ پور محمدی شرشر به همراه پیکر مطهر سید احمد حسینی، شهید مدافع حرم، ساعت 8 صبح روز 5 شنبه و همزمان با اجتماع بزرگ صادقیون، بر روی دستان مردم شهید پرور مشهد، از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد مقدس به خاک سپرده می‌شوند.
 همچنین پیکرهای دیگر شهیدان حسین سلیمانی، محمد جوان حسن‌زاده و محمدرضا حیدری در شهرهای کاشمر، قوچان و باخزر تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
captcha