جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دغدغه اصلی مسئولان نظام است
کد خبر: 3614147
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دغدغه اصلی مسئولان نظام است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان گفت: امروز بیش از هر چیر شبیخون فرهنگی غرب کشورمان را تهدید می‌کند، دغدغه اصلی مسئولان نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری نیز جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی علیه قشر جوان و نوجوان است، مسلم است که باید به تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام عباس صباحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان دیروز با نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از کوشش های نماینده این شهرستان در رفع مسائل و معضلات فرهنگی جامعه گفت: امروز بیش از هر چیز شبیخون فرهنگی غرب کشورمان را تهدید می‌کند، دغدغه اصلی مسئولان نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری نیز جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی علیه قشر جوان و نوجوان است، مسلم است که باید به تجهیز زیر ساخت های فرهنگی توجه بیشتری شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان تصریح کرد: همه کشورهای جهان سعی می‌کنند نسل آینده خود را به گونه ای تربیت کنند که کشورشان را از وابستگی هویتی و ایدئولوژی به دیگر کشورها رها کنند و در راستای رشد سیاسی و اجتماعی حرکت کنند، استکبار نیز جهت بهره برداری از منابع این ملل سعی در تسخیر فرهنگی آنها دارند.

ذبیح الله نیکفر، نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف فرهنگی این شهرستان، تصریح کرد: کار فرهنگی با خرد جمعی نتیجه می دهد و باید کل نهاد های فرهنگی در یک گستره شهرستانی با هم تعامل و همفکری داشته باشند و نتایج را به مراکز تصمیم گیری انعکاس دهند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد تصمیم گیری جامعه این اطمینان را دارد که سرمایه گذاری فرهنگی نوعی سرمایه گذاری پایدار خواهد بود و نباید نسبت به خواست های فرهنگی جامعه بی تفاوت باشیم و در این راستا تلاش می‌کنیم قوانینی را تصویب کنیم که در جهت رفع مسائل فرهنگی جامعه باشد.

captcha