10 تیرماه؛ آغاز کلاس‌های تابستانی مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک
کد خبر: 3613517
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹

10 تیرماه؛ آغاز کلاس‌های تابستانی مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک از آغاز کلاس‌های تابستانی این مؤسسه از 10 تیرماه خبر داد.

علی شیخی، مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: این مؤسسه با فرا رسیدن فصل گرما کلاس‌های تابستانی را ویژه خواهران و برادران  برگزار می‌کند.
وی بیان کرد: برگزاری رشته‌های طرح ملی تلاوت قرآن کریم ویژه پسران 14-8 سال با آزمون ورودی روخوانی، روانخوانی، تجوید و صوت و لحن (ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) از جمله برنامه‌های تابستانی سال جاری به شمار می‌رود.
مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی در ادامه افزود: حفظ ویژه کودکان 7-4 سال یا یادگیری حروف الفبا، حفظ قرآن کریم از یک جزء، 5، 10، 15،  20 جزء و حفظ کل 3 تا 5 سال با اعطای مدرک معتبر از دیگر رشته‌های کلاس‌های تابستانی مؤسسه است.
شیخی برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم؛ ترجمه، مفاهیم،  روخوانی و ... با اعطای مدرک معتبر، تفسیر موضوعی، صوت و لحن تخصصی (خصوصی به تفکیک خواهر، برادر)، خوشنویسی؛ تحریری ویژه دانش آموزان، مشاوره قرآنی خانواده و برگزاری محافل قرآنی در مسجد سیدهای اراک را از دیگر برنامه‌های تابستانی مؤسسه نسیم اختران قرآنی عنوان کرد.
وی افزود: حدنصاب شرکت در کلاس 12 نفر در هر دوره است، کلاس‌های تابستانی این مؤسسه ویژه خواهران و برادران از 10 تیرماه  شروع می‌شود. در حال حاضر 7 مربی متشکل از سه خانم و 4 آقا به آموزش قرآن آموزان در این مؤسسه مشغول هستند.
شیخی گفت: شرکت کنندگان پس از پایان دوره و قبولی در آزمون کتبی و شفاهی گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند. علاقمندان جهت ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌های تابستانی می‌توانند به آدرس اراک، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به میدان شریعتی، موزه مفاخر یا به آدرس اینترنتی مؤسسه؛ WWW.Nasim@Uran.IR  مراجعه یا با شماره 32211556 تماس بگیرند.
captcha