برنامه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس
کد خبر: 3605613
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

برنامه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس

گروه سیاست و اقتصاد: نمازجمعه این هفته مشهد مقدس به امامت آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و با برنامه‌های جانبی در حرم مطهر رضوی اقامه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، برنامه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس که در مورخه 12 خردادماه، در رواق دارالمرحمة حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود از ساعت 11:15 با تلاوت کلام‌الله وحی توسط سیدحامد حسینی به مدت 15 دقیقه آغاز خواهد شد و در ادامه مهدی ضیایی، مجری برنامه به معرفی کتاب این هفته می‌پردازد.
سخنرانی پیش از خطبه‌ها در ساعت 11:40 آغاز می‌شود و دکتر سیدحمیدرضا اسلامی، مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی به مدت 35 دقیقه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و سپس خطیب نماز جمعه همراه با شعارها در جایگاه قرار می‌گیرد.
براساس این گزارش، در ساعت 12:29 سیدحامد حسینی، به اقامه اذان ظهر به افق مشهد مقدس، پایتخت فرهنگی جهان اسلام می‌پردازد و بعد از آن آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد به ایراد خطبه و اقامه نماز جمعه می‌پردازد.
یادآور می‌شود، نمازجمعه این هفته مشهد در حرم رضوی در رواق‌های دارالمرحمة، دارالزهد، دارالذکر، دارالعباده، شیخ بهائی، امام خمینی(ره)، صحن‌های آزادی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، هدایت، قدس، باب‌السلام، شبستان علوی و گرم برای آقایان و در رواق‌های دارالولایة، دارالحجة، حضرت معصومه(س)، شیخ طوسی، شیخ حرعاملی، دارالحکمة، راهرو دارالهدایة و دارالقرآن برای بانوان برگزار می‌شود.
captcha