اجرای طرح نظارتی «ضیافت» ویژه ماه رمضان در جنوب کرمان
کد خبر: 3604808
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

اجرای طرح نظارتی «ضیافت» ویژه ماه رمضان در جنوب کرمان

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمود اسکندری‌نسب، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان امروز سه‌شنبه، 9 خرداد گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به‌ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌‌های پر مصرف مرسوم، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان را از ششم خرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه در تمام شهرستان‌های جنوبی استان کرمان به اجرا در می‌آورد.
وی بیان کرد: این طرح در راستای تنظیم مطلوب بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان، ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع کالاهای پرتقاضای ماه مبارک رمضان و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی توسط گشت‌های مشترک و هدفمند با اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی ادامه می‌یابد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در این طرح با تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و احتکار برخورد قانونی خواهد شد.
اسکندری‌نسب تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به ستاد خبری 124 این سازمان منعکس کنند تا بازرسان موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را اعلام کنند.
منبع: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان

captcha