اکران سینماهای مشهد تا دو ساعت قبل اذان صبح
کد خبر: 3603387
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

اکران سینماهای مشهد تا دو ساعت قبل اذان صبح

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد از اجرای طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدکاظم دبیری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با بیان اینکه پردیس‌های سینمایی حداکثر سه نوبت پس از پایان آخرین نوبت‌های عادی نمایش خود، در ماه مبارک رمضان می‎توانند اکران فیلم داشته باشند، اظهار کرد: بدیهی است که سینماهای نمایش دهنده باید به گونه‌ای نوبت‌های نمایش را تنظیم کنند که دو ساعت قبل از اذان صبح، پایان نمایش باشد.
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مدیران سینماها در صورت امکان باید به گونه‌ای زمان‌بندی کنند که هنگام افطار فیلمی در حال نمایش نباشد و اذان مغرب در سالن انتظار پخش شود.
وی با بیان اینکه سینماها موظف هستند در ایام ماه مبارک رمضان پاکیزگی و نظافت محیط نمازخانه‌ها را همواره رعایت کنند، عنوان کرد: تمامی بوفه‌های سالن‌های سینمایی در ساعات روزه‌داری، بایستی از فروش هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی خودداری کنند.
دبیری تصریح کرد: براساس مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم در ایام ماه مبارک رمضان، بهای بلیت برای تمامی سینماها تا ساعت ١٧ نیم بهاء و بعد از آن تمام بهاء خواهد بود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس همچنین بر الزامی بودن حضور مدیران سینما در محل تا پایان آخرین نوبت نمایش تاکید کرد.
captcha