شرکت ۳۰ قاری و ۱۰ حافظ ممتاز در طولانی‌ترین محفل انس قرآن
کد خبر: 3600373
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

شرکت ۳۰ قاری و ۱۰ حافظ ممتاز در طولانی‌ترین محفل انس قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: طولانی‌ترین محفل انس با قرآن ۲۹ اردیبهشت‌ماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی رادیو قرآن برگزار و بیش از سی قاری و ۱۰ حافظ ممتاز و بین‌المللی در آن به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، بیش از سی قاری و ۱۰ حافظ کل قرآن کریم، گروه تواشیح انوارالهدی(قم) و گروه تواشیح ۷۰ نفره سازمان بسیج قرآن و عترت سپاه محمد رسول‌الله(ص) روز جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه به اجرای برنامه می‌پردازند.
حضور ۱۲ مهمان از جامعه قرآنی، گفت‌و‌گو با خانواده‌های شهدای قرآنی، هنرمندان و خادمان قرآنی برتر، گفت‌و‌گوی زنده تلفنی با پیشکسوتان قرآنی، ارتباط زنده با گزارشگران رادیو قرآن در سطح شهر، مراکز استان‌ها و دارالقرآن‌های اماکن متبرکه از برنامه‌های رادیو قرآن در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه است.
بنا بر این گزارش، کرسی تلاوت اذانگاهی مغرب و عشاء با همکاری شورای عالی قرآن برگزار و به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود. قاریان برتر نیروهای مسلح و مؤسسات قرآنی نیز در این محفل انس با قرآن حضور خواهند داشت.
علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ روز جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مسجد ابوذر واقع در تهران، خیابان قزوین، خیابان قلعه مرغی، خیابان ابوذر، نبش خیابان شهید آقاجانی حاضر شوند.
گفتنی است؛ این محفل نورانی توسط گروه محافل و مسابقات رادیو قرآن برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود که یک نوع حماسه قرآنی - سیاسی بوده و با استقبال بسیار چشمگیر جامعه قرآنی روبرو شده است.
قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی قرآن در این روز را احمد ابوالقاسمی، محمدحسین سعیدیان، مهدی غلام نژاد، حبیب صداقت، محمدحسن موحدی، مجتبی محمدبیگی، حبیب‌الله پوراحمدی، امین پویا، محمدرضا پورزرگری، مهدی عادلی، ولی‌الله پوراحمدی، سعید پرویزی، حسین کرمی، سعید رحمانی، سیدمحمد لاجوردی، محمد برخورداری، حمید قربانی، حمید باقری، ابوالفضل عبدالوندی، محسن خیری، هاجربلوچی، خانم حیدرزاده، سحر کازرانی، مبینا و امیرحسین روح‌الهی حافظان ۱۰ و ۱۲ ساله، تشکیل می‌دهند.
captcha