گشایش نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در جیرفت
کد خبر: 3588565
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

گشایش نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در جیرفت

گروه اجتماعی: نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی با رویکرد مذهبی و شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال امروز دوشنبه، 21 فروردین در جنوب کرمان به میزبانی جیرفت گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور، امام جمعه جیرفت در مراسم گشایش نمایشگاه مد و لباس جنوب کرمان گفت: فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی در جامعه بویژه در نسل جوان باید نهادینه شود و یکی از راه‌های نهادینه شدن این فرهنگ برگزاری نمایشگاه‌های مد لباس است.
وی افزود: دشمن با جنگ نرم درصدد ترویج بدحجابی و بی حجابی در بین زنان جامعه اسلامی و نابود کردن کانون خانواده است.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: حضرت فاطمه(س) الگوی خوبی برای زنان جامعه اسلامی است لذا نسل جوان باید بیشتر با سبک زندگی و خصوصیات اخلاقی ایشان آشنایی پیدا کنند.
حجت‌الاسلام کرمی‌پور گفت: همه ما در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده باید برای تحقق اهداف این نامگذاری تلاش کنیم.
وی افزود: نمایشگاه مد و لباس با تولید کالای داخلی و اشتغالزایی، اهداف نامگذاری سال جاری را محقق کرده لذا امیدواریم این فعالیت‌ها در جامعه ترویج پیدا کند.
امام جمعه جیرفت تأکید کرد: بعضی از خانواده از نبود فروشگاه‌های کالای داخلی گلایه می‌کنند و برگزاری این نمایشگاه ها موجب آشنایی خانواده‌ها با کارگاه‌های تولیدی داخل می‌شود.
captcha