روحیه انقلابی و جهادی تنها راه حل مبارزه با مشكلات اقتصادی و بیكاری است
کد خبر: 3587289
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
دوستدار:

روحیه انقلابی و جهادی تنها راه حل مبارزه با مشكلات اقتصادی و بیكاری است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اعتقاد دارد كه بهره‌گیری مدیران کشور از روحیه انقلابی و جهادی تنها راه حل مبارزه با مشکلات اقتصادی و بیکاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، همزمان با تعطیلات نوروز جمعی از جوانان بسیجی در قالب گروه جهادی سابقون با حضور در منطقه محروم قلعه دودمان در حاشیه کلانشهر شیراز به فعالیت‌های محرومیت زدایی پرداختند.


محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در این رابطه گفت: اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خودشناسی و خودسازی هستند.

وی با بیان اینكه بهره‌گیری مدیران کشور از روحیه انقلابی و جهادی تنها راه حل مبارزه با مشکلات اقتصادی و بیکاری است،‌ افزود: جوانان بسیجی با حضور در اردوهای جهادی درک صحیحی از وضعیت محرومان به‌دست آورده و برای ساختن آینده کشور آماده می‌شوند.

دوستدار در تشریح فعالیت‌های محرومیت زدایی صورت گرفته در منطقه قلعه دودمان گفت: توزیع بسته‌های غذایی بین محرومان، ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان بسیجی، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی با محوریت نماز، برگزاری مسابقات ورزشی، بازسازی و بهسازی مدرسه و مسجد و فعالیت‌های عمرانی از جمله اقدامات انجام شده توسط گروه جهادی سابقون هستند.

captcha