کانون‌های مساجد در تقویت هنرمندان متعهد نقشی ارزنده دارند
کد خبر: 3581292
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
اسحاقی:

کانون‌های مساجد در تقویت هنرمندان متعهد نقشی ارزنده دارند

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: کانون‌های مساجد در تقویت هنرمندان متعهد و ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان امروز دوشنبه، 16 اسفند در همایش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب استان کرمان با بیان اینکه 42 دستگاه مرتبط با فعالیت‌های کانون های مساجد هستند گفت: این هم‌افزایی می‌تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگی کشور و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی داشته باشد.  
وی افزود: کانون‌های مساجد در تقویت هنرمندان متعهد و ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.
اسحاقی پرورش نیروی انسانی خلاق را یکی دیگر از وظایف کانون‌های مساجد بیان و اظهارکرد: باید توجه بیشتری به این نهاد فرهنگی و تأثیرگذار داشته باشیم و از این ظرفیت در راستای اعتلای اقتصاد مقاومتی استفاده لازم را ببریم.
وی با بیان اینکه 2 میلیارد و 460 میلیون ریال به 400 کانون مساجد جنوب استان کرمان اختصاص پیدا می‌کند گفت: امیدواریم تا بتوانیم با این هزینه بهره‌وری بیشتری را داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان تأکید کرد: هم اکنون در راه‌اندازی این کانون‌ها در مساجد جنوب استان کرمان در شرایط خوبی قرار داریم و سال آینده باید به سمت کیفیت این کانون‌ها برویم و در بخش عمران فرهنگی، دینی و ترویج فرهنگ کتابخوانی گام های بیشتری را برداریم.

captcha