نقش هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی میان نسل جدید
کد خبر: 3569453
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
عطاپور تأکید کرد:

نقش هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی میان نسل جدید

گروه اجتماعی: مديركل امور اجتماعي و فرهنگی استانداري آذربايجان غربي گفت: باید با ابزار هنر، ارزش‌های اسلامی را به نسل جدید منتقل و استعدادها را کشف کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، هوشنگ عطاپور مديركل امور اجتماعي و فرهنگی استانداري آذربايجان غربي امروز 13 بهمن‌ماه در جشنواره تجلیل از برگزیدگان سي و چهارمين دوره مسابقات فرهنگي و هنري دانش آموزان استان با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترين دستگاه فرهنگي كشور است، اظهار کرد: مردم ايران امروز به معلم و آموزش و پرورش بيشترين اعتماد را دارد.اين دستگاه در رأس اعتماد مردم قرار دارد كه بايد تقويت شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عملكرد پرورشي و فرهنگي بازگردد؛ افزود: اين نهاد فرهنگي در برهه اي تحت فشارهاي اجتماعي به متولي آموزشي صرف تبديل شد كه آسيب جدي به ساير بخش‌هاي آن وارد شد.
مديركل امور اجتماعي استانداري آذربايجان غربي عنوان کرد: بايد آموزش و پرورش را تقويت كنيم و به معلمان عزيز توجه بيشتري داشته باشيم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران يك انقلاب ارزشي است، امروز در صدد ساختن جامعه اي با ارزش هاي ديني و اسلامي هستيم تا جامعه و خانواده اي پايدار داشته باشيم.
عطاپور گفت: شاد زیستن یک هنر است و دین مبین اسلام به شادابی جامعه تاکید دارد و باید با ابزار هنر، ارزشهای اسلامی را به نسل جدید منتقل و استعدادها را کشف کنیم.
captcha