درمان فساد اقتصادی روحیه انقلابی است
کد خبر: 3568993
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

درمان فساد اقتصادی روحیه انقلابی است

گروه سیاسی: عضو هیئت علمی دانشگاه اراک با اشاره به فساد اقتصادی در کشور گفت: کسانی که گمان می‌کنند انقلاب اسلامی تمام شده است سخت در اشتباهند، انقلاب لازمه مسلمانی مسلمانان است باید انقلابی ماند تا فساد برچیده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی، امروز، 12 بهمن‌ماه در مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا که به همت جهاد دانشگاهی استان برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی به رهبری انسانی کامل و با رشادت ملت ایران و با تأیید خون صدها هزار شهید به ثمر نشست.
وی ادامه داد: این انقلاب صرفاً سیاسی نبود بلکه انقلاب فرهنگی، اعتقادی و فطری بود و البته اگر رشادت ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس نبود آرمان‌های امام خمینی(ره) نهادینه نمی‌شد، انقلاب اسلامی همیشه در حال رویش است و هنوز انقلاب‌های بزرگی به ویژه در اقتصاد باید انجام شود تا به اهداف انقلاب اسلامی برسیم.
عضو هیئت علمی دانشگاه اراک افزود: هر چند در مقطعی به دلیل جنگ تغییراتی در استراتژی کلان داده شد اما رویه اصلی انقلاب تغییر نکرده است و اینکه رهبری سال‌هاست بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند مؤید همین امر است، فرمان 27 ماده‌ای رهبری فراموش شد ما هنوز دچار فساد اداری هستیم و همین فساد سر منشأ فساد اقتصادی و تجاوز به بیت‌المال است.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با تأکید بر اینکه باید روحیه انقلابی را حفظ کنیم گفت: کسانی که گمان می‌کنند انقلاب اسلامی تمام شده است سخت در اشتباهند انقلاب لازمه مسلمانی مسلمانان است انقلاب در روح بزرگان است باید انقلابی ماند تا فساد برچیده شود.
وی ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی به نوعی خود تأکیدی بر حفظ روحیه انقلابی و انجام کارهای بزرگ است، این انقلاب محدود به ایران نبود تحولات عظیمی که پس از انقلاب در جهان اتفاق افتاد مبتنی بر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه اراک در پایان ضمن تقدیر از جهاد دانشگاهی در برگزاری این مراسم ادامه داد: هر ساله جهاد دانشگاهی متولی این برنامه پر عمق است، امیدواریم بتوانیم پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر(عج) برسانیم و این پرچم را در همه عرصه‌های فرهنگی و علمی به اهتزاز درآوریم.
captcha