تمدید زمان ثبت نام مسابقات قرآن روستایی و عشایری استان گیلان
کد خبر: 3566447
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

تمدید زمان ثبت نام مسابقات قرآن روستایی و عشایری استان گیلان

گروه مسابقات: زمان ثبت نام در مرحله استانی بیست و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم روستائیان و عشایر استان گیلان تا ششم بهمن‌ماه تمدید شد.

امیر اعصاری، مسئول دارالقرآن سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: فرصت ثبت نام در مرحله استانی بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روستائیان و عشایر استان گیلان تا فردا، ششم بهمن‌ماه تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه پیش از این زمان ثبت نام تا پنجم بهمن‌ماه اعلام شده بود، ادامه داد: بانوان و آقایان علاقه‌مند از روستائیان و عشایر سطح استان می‌توانند طی تماس با شماره 01333326911 از ساعت 7:30 تا 14 در این مسابقات نام‌نویسی کنند.
اعصاری با اشاره به حذف شدن رشته حفظ 10 جزء از این دوره از مسابقات به دلیل استقبال کم، تصریح کرد: این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های حفظ کل و 20 جزء و مفاهیم براساس جلد دوم تفسیر و در بخش آقایان در رشته‌های حفظ 20 جزء و کل و قرائت و اذان برگزار می‌شود.
مسئول دارالقرآن سازمان جهاد کشاورزی گیلان تأکید کرد: این دوره از مسابقات در بخش بانوان طی هفتم بهمن‌ماه و در بخش آقایان طی 9 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: مسابقات فوق به همت سازمان جهاد کشاوری و باهمکاری کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان برپا شده است.
captcha