آزمون تفسیر سوره حجرات در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3560665
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

آزمون تفسیر سوره حجرات در زاهدان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی صحیفه صالحه شهرستان زاهدان گفت: آزمون پایانی دوره تفسیر سوره مبارکه حجرات، صبح امروز با حضور ناظران آموزشی در مسجد حبیب‌ابن مظاهر زاهدان برگزار شد.

مرضیه پناهنده، مدیر مؤسسه قرآنی صحیفه صالحه شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: آزمون پایانی دوره تفسیر سوره مبارکه حجرات، صبح امروز با حضور ناظران آموزشی در مسجد حبیب‌ابن مظاهر زاهدان برگزار شد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره، انس با قرآن و آشنایی با آموزه‌های کلام وحی بوده است، اظهار کرد: این دوره‌ ویژه قرآن‌آموزان دختر و پسر بوده که به مدت یک ماه ( 30 جلسه) با مربی‌گری مطهره سیاسر برگزار شد.
مدیر مؤسسه قرآنی صحیفه صالحه زاهدان افزود: سوره مبارکه حجرات چهل و نهمین سوره قرآن و از سوره‌های مدنی است که عمدتاً درباره اخلاق اجتماعی همچون سوء ظن، تجسس و غیبت، نکاتی را آموزش می‌دهد.
پناهنده با بیان اینکه رعایت احکام الهی لازمه داشتن یک زندگی سالم و بدون دغدغه است، عنوان کرد: در این سوره دستورالعمل‌هایی آمده است که با رعایت آن‌ها، سعادت زندگی فردی، تکمیل و نظام اجتماعی انسان، اصلاح می‌شود.
captcha