برگزاری جلسه‌های آموزش قرآن در مدارس شبانه‌روزی گناباد
کد خبر: 3558068
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

برگزاری جلسه‌های آموزش قرآن در مدارس شبانه‌روزی گناباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد، گفت: سلسه جلسه‌های آموزش قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان دبیرستان‌های شبانه‌روزی شهرستان گناباد در حال برگزاری است.

رضا نیک‌روش، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: سلسه جلسه‌های آموزش قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان دبیرستان‌های شبانه‌روزی شهرستان گناباد با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه این جلسات قرآنی در دبیرستان‌های شبانه‌‌روزی نمونه ملامظفر گنابادی، شهید دکتر مفتح کاخک، شهید رجایی بیدخت و خوارزمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون در مجموع هشت جلسه آموزش قرآن کریم با حضور مهدی حزار، علی‌محمد پوررضا، جلال مؤمن و مهدی زارع از استادان قرآن شهرستان برگزار شده است.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد گفت: این دوره آموزشی با هدف افزایش توانایی دانش‌آموزان در تلاوت زیبا و استوار، تلفظ فصیح حروف قرآن کریم، حفظ زبان از اشتباه در خواندن این کتاب الهی و شناسایی استعدادهای قرآنی در حال برگزاری است.
نیک‌روش با اشاره به اهمیت نقش قرآن در زندگی و تربیت انسان‌ها، تأکید کرد: برنامه‌ها، آموزش‌ها و فعالیت‌های قرآنی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی، برنامه‌های قرآنی را از مهمترین برنامه‌های فرهنگی دانست و ابراز کرد: پایداری اسلام و آموزه‌های اسلامی در گرو اهمیت و توجه هر چه بیشتر به برنامه‌های فرهنگی و در رأس آن، امور قرآنی است.
captcha