نمایشگاه دستاوردهای پژوهش در یاسوج گشایش یافت
کد خبر: 3551320
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش در یاسوج گشایش یافت

گروه اجتماعی: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، پژوهشگران و نخبگان علمی کهگیلویه و بویراحمد در سالن پوریای ولی شهر یاسوج گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مجید محنایی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 آذرماه در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش در یاسوج، اظهار کرد: این نمایشگاه دارای 55 غرفه بوده و آثار ارائه شده در آن نیز در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، آموزشی، تولیدی و صنعتی است.
وی افزود: دانشگاه‌های دولتی، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و جامع علمی ـ کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه آثار و تولیدات علمی و پژوهشی خود را در معرض بازدید عموم قرار داده‌اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنین سه شرکت دولتی و چهار شرکت خصوصی شامل زردبند، کوبو دنا، سینره و جهاد دانشگاهی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
محنایی بیان کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز و تا 18 آذر سال‌جاری برپاست و ساعات بازدید از آن نیز 9 صبح تا 12 و 15 تا 18 عصر است.
همچنین، عباس ظریفی، دبیر اجرایی نمایشگاه هفته پژوهش نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را فرهنگ‌سازی امر پژوهش و معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری استان به بخش‌های خصوصی و دولتی برشمرد تا ارتباط بین پژوهشگر و نیازمند به پژوهش برقرار باشد.
وی عنوان کرد: در این نمایشگاه خدماتی نظیر خدمات مشاوره‌ای پزشکی، مشاوره‌ای کشاورزی، مطالعات پایان نامه‌های دانشجویی، خدمات علمی کاربردی در حوزه‌های آتش نشانی، میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی، ایستگاه عکاسی و خدمات آموزشی در حوزه پژوهش‌ها و ابتکارات دانش‌آموزی ارائه می‌شود.
یادآور می‌شود، هفته پژوهش سال‌جاری از 15 تا 19 آذرماه ادامه دارد و شعار آن نیز پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی است.
captcha