راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج به‌زودی در شهرهای کردستان
کد خبر: 3550811
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج به‌زودی در شهرهای کردستان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان از راه‌اندازی و تشکیل مجمع خیرین ازدواج در شهرستان‌ها به‌منظور تجمع و هدفمندسازی کمک‌های افراد خیر در امر ازدواج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، هیرش رضایی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان امروز، 14 آذرماه در سومین جلسه ساماندهی امور جوانان دیواندره که با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دستورالعمل مجمع خیرین ازدواج که در آن مسئولیت‌های دستگاه‌های مختلف مشخص شده است در آینده نزدیک در مرکز استان و شهرستان‌ها به مرحله اجرائی می‌رسد.

وی با اشاره به عوامل دخیل در بحث طلاق، افزود: عدم مهارت‌های ارتباطی از جمله دلایل اصلی طلاق بین زوجین است که در این زمینه باید کارهای آموزشی انجام داد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: آموزش‌ها و مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج موضوع بسیار مهمی است که امیدواریم دستگاه‌های مختلف استان در این زمینه ما را کمک کنند

وی ادامه داد: راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان می‌تواند باعث تسریع و تسهیل امر ازدواج با نگاه استفاده از افراد توانمند و خیر شود.

رضایی یادآور شد: اداره ورزش و جوانان دیواندره با هماهنگی فرمانداری شهرستان هرچه زودتر نسبت مشخص کردن دستگاه‌های عضو مجمع خیرین ازدواج اقدام کند تا به صورت جدی فعالیت را در آغاز کنیم.

یادآور می‌شود، در پایان سومین جلسه ساماندهی امور جوانان دیواندره از چهار ورزشکار و جوان دانشجوی موفق شهرستان به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو تقدیر شد.

captcha