آغاز فعالیت رسمی 4 خانه قرآن شهری در اراک
کد خبر: 3548318
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

آغاز فعالیت رسمی 4 خانه قرآن شهری در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: به‌منظور تبلیغ، ترویج و آموزش مبانی قرآنی، 4 خانه‌ قرآن شهری که توسط دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان وعده داده شد، فعالیت خود را از امروز، سوم آذرماه به‌صورت رسمی آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به منظور تبلیغ، ترویج و آموزش مبانی قرآنی، 4 خانه‌ قرآن شهری که دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان وعده راه‌اندازی آنها را داده بود امروز، سوم آذر ماه در شهرستان اراک محقق شد.
استان مرکزی دارای خانه‌های قرآنی روستایی و مؤسسات قرآنی متعددی است، اما جای خالی خانه قرآنی شهری احساس می‌شد که به همت دارالقرآن استان مرکزی، از امروز 4 خانه قرآنی شهری در اراک فعالیت خود را رسماً آغاز کردند.
امروز، سوم آذرماه با حضور مهدی نادی، مدیرکل آموزش‌های دارالقرآن کشور، حجت‌الاسلام قربان‌پور مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام شفیعی، مسئول دارالقرآن و حجت‌الاسلام سرلکیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی اراک، خانه قرآنی شهری امام هادی(ع) به نمایندگی از سه خانه قرآنی شهری دیگر به طور رسمی افتتاح شد.
فعالیت سه خانه قرآنی شهری به نام‌های امام حسن مجتبی(ع)، تبیان و نورالهدی نیز از امروز به طور رسمی در شهرستان اراک آغاز شد که امید داده شده است این رقم تا پایان سال به 20 خانه قرآنی شهری افزایش یابد.
خانه‌های قرآنی شهری به شکل مردمی، غیردولتی و با فعالیت افراد قرآنی، غیرسیاسی و غیر تجاری مدیریت و به عنوان کانونی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی به استان معرفی می‌شوند.
captcha