اعزام 100 مبلغ دینی به محافل مذهبی شهریار و ملارد
کد خبر: 3547684
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

اعزام 100 مبلغ دینی به محافل مذهبی شهریار و ملارد

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار از هماهنگی جهت اعزام 100 مبلغ دینی به محافل مذهبی این شهرستان ویژه هفته بسیج خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر حیدری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: جهاد در مکتب اسلام از فروع دین و از واجباتی است که استواری دین به آن بستگی دارد، زیرا اسباب سربلندی اعتلا و کمال و استقلال جامعه مسلمانان می‌شود و آن را در برابر دیگر ملل و دشمن متجاوز آبرو و عزت می‌بخشد و در این بین بسیجیان سرفراز، در خط مقدم جهاد فرهنگی و نظامی قرار دارند.
وی اظهار کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام بسیج و به جهت اهمیت ترویج فرهنگ بسیجی در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان، 100 مبلغ دینی به محافل مذهبی این شهرستان اعزام می‌شوند.
این کارشناس فرهنگی بیان کرد: بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد، یعنی بسیجی بودن معیار و ملاکی است که بر اساس آن میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان‌های انقلابی سنجیده می‌شود.
یادآور می‌شود، این اعزام‌ها از امروز اول آذرماه آغاز و تا پنجم این ماه ادامه دارد.

مرتضی میرباقری
captcha