انتصاب سرپرست جدید معاونت فرهنگی هنری اداره‌کل ارشاد استان مرکزی
کد خبر: 3547277
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

انتصاب سرپرست جدید معاونت فرهنگی هنری اداره‌کل ارشاد استان مرکزی

گروه فرهنگی: طی حکمی از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی مجید طبیب‌زاده به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدی حقیقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی طی ابلاغی، مجید طبیب‌زاده را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی هنری این اداره‌کل منصوب کرد.
دراین ابلاغ آمده است:
با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب، جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی هنری این اداره‌کل»منصوب می‌شوید. امید است با استعانت ازایزد منان و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) وبا الهام از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در راستای اعتلای فرهنگ وهنر اسلامی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی ومعنوی و برنامه‌ریزی لازم در رشد و توسعه متعادل وهمه جانبه فرهنگی و ایجاد زمینه‌های تعامل  مثبت و مؤثر با اصحاب فرهنگ وهنر، رسانه و همچنین ترویج ارزش‌های اسلامی ایرانی استان موفق و مؤید باشید.
یادآور می‌شود: پیش از این سرپرستی معاونت فرهنگی هنری اداره‌کل و فرهنگ ارشاد اسلامی استان بر عهده حمید قاسمی بود.
captcha