تحویل 16 مدرسه خیرساز به آموزش و پرورش استان اردبیل
کد خبر: 3545167
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
مهرماه امسال صورت پذیرفت؛

تحویل 16 مدرسه خیرساز به آموزش و پرورش استان اردبیل

گروه اجتماعی: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در مهرماه سال تحصیلی جدید 16 پروژه خیرساز با 76 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

دولت لطفی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: تا کنون 355 مدرسه خیر ساز با یک هزار و 445 کلاس درس در سطح استان به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.
لطفی بیان اینکه از این تعداد 100 مدرسه با 455 کلاس درس در سطح شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسیده است افزود: از اول سال تا کنون 17 پروژه آموزشی با 80 کلاس درس کلنگ زنی شده است.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ضمن اشاره به فعالیت ها و همراهی خیرین در امر مدرسه سازی گفت: فعالیت های خیرین تنها به امر مدرسه سازی ختم نمی شود بلکه خیرین در زمینه احداث نمازخانه ها، کارگاه ها و کتابخانه مدارس نیز فعالیت چشمگیری دارند.
لطفی افزود: تا کنون سه کتابخانه، دو کارگاه و هفت مورد نمازخانه از محل کمک های مردمی احداث و به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین گفت: از محل اعتبارات دولتی نیز 17 میلیارد تومان صرف استاندارد سازی تاسیسات حرارتی 951 مدرسه در سطح استان شده است.
لطفی به ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس اشاره کرد و گفت: تجهیزاتی به ارزش سه میلیار تومان تهیه و در اختیار مدارس نیازمند در مناطق و نواحی قرار گرفته است.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همچنین از مناقصه استاندارد سازی تاسیسات حرارتی 95 مدرسه در ده روز آینده خبر داد.
captcha