آیات فراموش شده را در 6 ایستگاه ببینید
کد خبر: 3543648
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
به‌همت مؤسسه قرآنی عصر ظهور اراک؛

آیات فراموش شده را در 6 ایستگاه ببینید

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح آیه‌های فراموش شده با محور تفسیر آیات قرآن کریم از سال 1391 تاکنون هر هفته جمعه‌ها توسط مؤسسه قرآنی عصر ظهور اراک در حال اجراست.

سیدمحمد خاتم‌نژاد، مدیر مؤسسه قرآنی عصر ظهور اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: طرح آیه‌های فراموش شده با محوریت تفسیر آیات قرآن کریم از سال 1391 تاکنون هر هفته جمعه‌ها توسط این مؤسسه در حال اجراست.
وی ادامه داد: ورود برای عموم در این طرح آزاد است و هر هفته میانگین 100 الی 140 نفر در جلسات حضور دارند، این طرح هر هفته جمعه‌ها به مدت یک‌ساعت و نیم برگزار در قالب 6 ایستگاه بیان می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی عصر ظهور اراک در ادامه گفت: این 6 ایستگاه در قالب 13 اسلاید پاورپوینت ارائه می‌شود که ترتیب ایستگاه‌ها و مباحث آموزشی طرح به این شرح است: ایستگاه اول: پرداختن به نکات برگزیده تفسیر آیه قرآنی منتخب، ایستگاه دوم: احکام و پرسمان زندگی که از کتاب آموزشی فقه آقای فلاح‌زاده برای مخاطبین تدریس می‌شود، ایستگاه سوم: موعود پژوهی آخرالزمان و پاسخ به شبهات مهدویت که از کتاب 200 پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان(عج) نوشته سیدجعفر موسوی برای شرکت کنندگان بیان می‌شود.
حجت‌الاسلام خاتم‌نژاد افزود: ایستگاه چهارم شامل آداب معاشرت از کتاب روزهای نیکو در معاشرت نوشته سید مصطفی ابطحی است، ایستگاه پنجم: تلنگرهای عصر ظهوری که در آن آخرین کلیپ‌های مذهبی و آموزشی تولید مؤسسه تولید پخش می‌شود و ایستگاه ششم مختص تکلیف عصر ظهوری است که هر هفته به شرکت کنندگان یک پیشنهاد برای انجام کار خیر و ثواب داده می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی عصر ظهور اراک در پایان بیان کرد: هزینه شرکت در این طرح ترمی 15 هزار تومان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مؤسسه و شرکت در دوره می‌توانند با شماره 32234329 تماس بگیرند.
captcha