برگزاری دوره‌های «سبک زندگی دخترانه و مادرانه» در مشهد
کد خبر: 3539350
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

برگزاری دوره‌های «سبک زندگی دخترانه و مادرانه» در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره سبک زندگی اسلامی با نگاهی جدید و سرفصل‌های کارآمد ویژه دختران نوجوان به همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره، این مؤسسه دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی با نگاه جدید و سرفصل‌های کارآمد را ویژه نوجوانان دختر را در مشهد برگزار می‌کند.
بنابر این گزارش، دوره سبک زندگی اسلامی با دو عنوان متفاوت، سبک زندگی دخترانه و سبک زندگی مادرانه، ویژه دختران 14 تا 18 سال از ششم آبان‌ماه در 16 جلسه آغاز می‌شود.
گفتنی است، این دوره‌ با هدف آشنایی، ایجاد انگیزه، تعمیق بخشیدن به باورهای دینی و نهادینه‌کرن فرهنگ قرآنی و سیره ائمه(ع) در زندگی فردی، اجتماعی و ... برگزار و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی اعطاء خواهد شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در دوره می‌توانند تا 30 مهرماه با مراجعه حضوری به آدرس میدان ده دی، خیابان رازی غربی، نبش رازی هشت، مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره، از ساعت 8 الی 13 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 4-38580221 تماس حاصل کنند.
captcha