12 دبیرستان اراک، میزبان سلسله نشست‌های «نهضت دخترانه ما زنده‌ایم»
کد خبر: 3538015
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

12 دبیرستان اراک، میزبان سلسله نشست‌های «نهضت دخترانه ما زنده‌ایم»

گروه اجتماعی: در راستای برگزاری سلسله نشست‌های «نهضت دخترانه ما زنده‌ایم» در سراسر کشور، 12 دبیرستان در اراک نیز میزبان این نشست‌ها می‌شوند.

عزت‌الله نظم‌آبادی، معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: سلسله نشست‌های «نهضت دخترانه ما زنده‌ایم» با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در اراک برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه سلسله نشست‌های«نهضت دخترانه ما زنده‌ایم» در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: این نشست‌ها در 12 مدرسه اراک با جامعه هدف دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه برگزار می‌شود، دختران در سنین نوجوانی باید بیاموزند که در برابر فرهنگ غرب چگونه از ارزش‌ها دفاع کنند.
نظم‌آبادی تصریح کرد: سلسله نشست‌های«نهضت دخترانه ما زنده‌ایم» امسال برای دومین سال متوالی برگزار شده و در اراک دبیرستان‌های شاخص شاهد زینب کبری(س)، عفاف و فطرت، امروز 25 مهرماه  و دبیرستان‌های ساعی، تزکیه، نمونه اطهر، فردا 26 همین ماه میزبان برگزاری این نشست‌ها هستند.
این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: تبیین ابعاد عفاف و حجاب توسط کارشناسان حوزه علمیه استان انجام می‌شود و دانش‌آموزان اگر در این حوزه سؤالات و شبهاتی داشتند توسط کارشناسان پاسخ داده می‌شود.
captcha