حضور حدود یک و نیم میلیون دانش‌آموز و فرهنگی در راهیان نور
کد خبر: 3534747
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

حضور حدود یک و نیم میلیون دانش‌آموز و فرهنگی در راهیان نور

گروه جهاد و حماسه: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعزام یک میلیون و 37 هزار دانش‌آموز و فرهنگی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه پرچمداری راهیان نور به وزارت آموزش و پرورش، سپاه و بسیج واگذار شده است، اضافه کرد: وحدت و هماهنگی مطلوبی میان مجموعه‌های مختلف اجرایی است که به برکت این هماهنگی استان‌های مختلف کشور دانش‌آموزان خود را برای اعزام به مناطق عملیاتی آماده کرده‌اند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آماده‌سازی مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور به منظور استقبال از دانش‌آموزان یاد کرد و ادامه داد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) و تکیه بر داشته‌های محدود خود مقابل دشمن بعثی ایستادند و به برکت این ایستادگی کشور توانست به پیروزی برسد.
وی به اجرای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد:‌ وحدت نیروهای نظامی کشور طی عملیات بیت‌المقدس در میدان عمل به اثبات رسید که به برکت این وحدت توانستیم معجزه الهی را رقم بزنیم.
فضلی با بیان اینکه فاز نخست یادمان عملیات بیت‌المقدس آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: یک میلیون و 37 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به سمت مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.
وی از دیدار اعضای ستاد راهیان نور با مراجع تقلید یاد کرد و ادامه داد: سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم میزبانی مطلوبی در برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور داشته‌اند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به الگویی برای کشورهای مختلف اسلامی تبدیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی به عنوان آغاز کننده بیداری اسلامی می‌تواند با تکیه بر داشته‌های خود تحقق تمدن اسلامی را رقم بزند.
captcha