ترس اصلی دشمنان اسلام از نگاه و منطق شهداست
کد خبر: 3533580
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

ترس اصلی دشمنان اسلام از نگاه و منطق شهداست

گروه اجتماعی: معاون حقوقی و پارلمانی فرمانده‌ کل سپاه ابراز کرد: ترس اصلی دشمنان اسلام از نگاه و منطق شهداست که به نسل بعد و مردم منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، رضا یزدی، معاون حقوقی و پارلمانی فرمانده‌کل سپاه سه‌شنبه، 6 مهرماه در یادواره 36 شهید کارگری شهرستان رزن، اظهار کرد: صیانت ایران از ارزش‌های اسلامی تا ظهور منجی عالم موجب نگرانی دشمنان است، به همین علت تمام تلاش‌های دشمنان برای از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه اگر کشور در دنیا عزتمند است به واسطه صبر و ایثارگری شهیدانی است که با نثار جان خویش از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، افزود: ترس اصلی دشمنان اسلام از نگاه و منطق شهداست که به نسل بعد و مردم منتقل شود.
یزدی ادامه داد: دشمن و در رأس آن استکبار در تلاش است تا مانع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شود تا از این طریق به اهداف خود برسد؛ هر جا که پا جای پای شهدا گذاشته شده کشور به موفقیت دست یافته و هر جا که از این آرمان‌ها فاصله گرفتیم، شکست خورده‌ایم.
وی با اشاره به فیش‌های حقوق نجومی عنوان کرد: اگر با مشی شهدا عمل کنیم دیگر شاهد اتفاقات این چنینی در دولت و جامعه نخواهیم بود چرا که اینها راه شهدا و آموزه‌های دینی ما نیست.
معاون حقوقی پارلمانی فرمانده‌کل سپاه افزود: امروزه ما مکلفیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و باید بجای حرف بی‌عمل در جامعه تمام تلاش‌هایمان در راستای افزایش تولیدات و خودکفایی و ایستادگی در برابر بیگانگان باشد.
یزدی عنوان کرد: تا زمانی‌که خانواده شهدا در بین ما هستند و رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه تمام امور است، دشمن ذلت ما را نخواهد دید و کشورمان استوار تمام مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهد گذاشت.
captcha