محصولات پژوهشی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) رونمایی می‌شود
کد خبر: 3533215
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

محصولات پژوهشی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) رونمایی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: مراسم رونمایی از محصولات پژوهشی گروه زبان فارسی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) در سالن همایش این موسسه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه مجازی جامعه المصطفی(ص) رونمایی از این کتاب توسط گروه زبان فارسی دانشگاه مجازی المصطفی در روز پنج‌شنبه 8 مهرماه برگزار خواهد شد.
این مراسم رونمایی از دومین سری کتاب‌های زبان فارسی است که در چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن به روش آموزشی مکالمه محور تالیف شده است.
در این مراسم میهمانانی از فرهنگستان زبان و ادب فارسی، بنیاد سعدی، دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشگاه علوم انسانی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه امام خمینی و دانشگاه اصفهان و .. حضور خواهند داشت.
یادآور می‌شود زبان و ادبيات هر ملت آيينه‌ فرهنگ و تمدن آن است و زبان و ادبيات فارسي نيز آيينه‌تمام‌نمایی از شيوه‌ معيشت، طرز تفکر، انديشه‌، آداب و رسوم و در یک کلام، فرهنگ و تمدن  فارسی زبانان است.
گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه مجازی با 5 سال سابقه آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در فضای مجازی، یکی از پر مخاطب‌ترین و فعال ترین گروه‌های دانشگاه مجازی المصطفی است که در سه مقطع آموزش زبان، کاردانی زبان فارسی، معارف اسلامی و کارشناسی زبان و ادبیات فارسی فعالیت می کند.

captcha