ابعاد اقتصادی عصر ظهور بررسی می‌شود
کد خبر: 3521816
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
در رادیو اقتصاد؛

ابعاد اقتصادی عصر ظهور بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد در برنامه «در انتظار باران» پنج‌شنبه 21 مردادماه، به مقوله نقش رعایت موازین اقتصادی و تأثیر آن بر کیفیت انتظار می‌پردازد.

مژگان‌جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پویا منفرد، کارشناس مذهبی در برنامه فردا در خصوص نقش رعایت موازین اقتصادی و تأثیر آن بر کیفیت انتظار صحبت می‌کند.
وی ادامه داد: شناخت بیشتر امام زمان(عج) و نقش آن در آرامش زندگی و نیز ابعاد اقتصادی عصر ظهور از دیگر مواردی هستند که در برنامه بررسی خواهند شد.
مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد خاطرنشان کرد: برنامه «در انتظار باران» کاری از گروه کسب‌و‌کار رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی محسن رنگینی فردا پنج‌شنبه، 21 مرداد 95 ساعت 21 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.  
اولویت‌بندی صنایع بر اساس اقتصاد مقاومتی
جعفرقلی‌زاده همچنین از بررسی اولویت‌بندی در صنایع بر اساس اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «پویش» جمعه 22 مرداد ماه، به واکاوی پژوهش «اولویت‌بندی صنایع براساس اقتصاد مقاومتی» می‌پردازد.
وی افزود: محمد مهدی برودری، محقق در زمینه اقتصاد مقاومتی، در این برنامه در خصوص پژوهش «اولویت‌بندی صنایع بر‌اساس اقتصاد مقاومتی» براساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی، مطالبی را عنوان خواهد کرد.
مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد ادامع داد: اهمیت صنایع کوچک و بزرگ در کشور بر اساس معیارهای مختلف، چگونگی اولویت‌بندی صنایع مختلف بر اساس مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین تأثیر اولویت‌بندی صحیح صنایع در رشد اقتصادی کشور از مباحث قابل طرح در این برنامه خواهند بود.
جعفرقلی‌زاده اظهار کرد: در بخشی از این برنامه، جمیلی، کارشناس اقتصادی و رئیس خانه اقتصاد ایران درباره مطالبه مراکز پژوهشی خانه اقتصاد ایران در زمینه اقتصاد مقاومتی صحبت خواهد کرد.
وی در پایان گفت: این برنامه، کاری از گروه کسب‌و‌کار رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی مطهره مهرابی، جمعه، 22 مرداد ساعت 21 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
گفتنی است برنامه "پویش" به بررسی آثار مکتوب در حوزه اقتصاد مقاومتی و مطالبه از مراکز پژوهشی در زمینه تولید علم در حوزه اقتصاد مقاومتی می پردازد.
captcha