پايان دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در سنگال
کد خبر: 3506740
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

پايان دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در سنگال

گروه بین‌الملل: دومین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم در سنگال طی مراسمی با اهدای جوايزی به رسم يادبود به نفرات اول تا سوم پايان يافت.

پايان دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در سنگال
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هم‌زمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان، آيين اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن سنگال با حضور سفیران کشورهای اسلامی از جمله ایران، فلسطین و مصر و نماینده خلفای طرق صوفیه و جمعی از فعالان قرآنی در آمفی‌تئاتر بزرگ ملی داکار برگزار شد.
در اين مراسم كه به همت اتحادیه ملی مدارس و مؤسسات قرآنی سنگال برگزار شد، حافظان برتر قرآنی سنگال شامل گروه‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر و دختر به ارائه محفوظات قرآنی خود پرداختند.
در بخشی ديگر از اين مراسم مطالبی در خصوص ارزش‌های آموزش و پرورش قرآن کریم و نگاهی به زندگی مرحومان شیخ احمد صغیر لوح، بنیان‌گذار شهرک بزرگ قرآنی کوکی و تیرنو محمد سعید باه از مفسران برجسته سنگال، بيان شد.
بنابر اعلام اين خبر، در اين مراسم كه عین‌الله قشقاوی، سفیر و سید حسن عصمتی، رایزن فرهنگی ايران حضور داشتند، جوايزی به رسم يادبود به برگزيدگان اول تا سوم این دوره از مسابقات اهدا شد.

captcha