اعلام نتایج آزمون رشته معارف مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3505563
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
حجت‌الاسلام گرجی:

اعلام نتایج آزمون رشته معارف مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری نتایج آزمون کتبی رشته معارف مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در این استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یونس گرجی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری نتایج آزمون کتبی رشته معارف مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن  در این استان  را اعلام کرد.
حجت‌الاسلام گرجی گفت: در رشته معارف سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری 150 نفر از خواهران و برادران شرکت نمودند که در شهرستان شهرکرد در بخش برادران به ترتیب آقایان محمدتقی حسین پور  و یونس طاهری و در بخش خواهران به ترتیب خانم ها سمانه باقری کاکلکی، مهناز علی بابایی، نرگس سعیدی، مریم اسماعیلی، حبیبه احمدی بنی و رضوان اسماعیلی وردنجانی و در شهرستان بروجن در بخش برادران، آقای علی سلطانی  و در بخش خواهران به ترتیب خانم‌ها اکرم ابدالی، نرگس حاتمی و فاطمه کهن سال موفق به کسب حد نصاب نمره و به مرحله استانی راه یافتند.
معاون فرهنگی اوقاف چهارمحال و بختیاری افزود: متسابقین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32221881-038، معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان تماس حاصل فرمایند.
 

captcha