نصب 200 تابلو به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در شهر اصفهان
کد خبر: 3500456
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

نصب 200 تابلو به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در شهر اصفهان

گروه اجتماعی: 200 تابلو با موضوع سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و 250 جفت لمپوست مناسبتی سوم خرداد در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان نصب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، این تابلوهای مناسبتی شامگاه دوم خردادماه در 200 نقطه شهر اصفهان از جمله میادین و چهارراه ها، پل‌های اصلی و حاشیه زاینده رود نصب شد.
این یادمان ها با تنوع 15 جمله شامل «کار برای خدا خستگی ندارد»، «لبخند بزن برادر» ، «خداقوت» ، «تا کفر و شرک هست مبارزه هست» ، «اگر شهید نشوی می‌میری»، «شهدا را یاد کنید حتی با یک صلوات»و «هرکه خدا را بیش از خود دوست داشته باشد شهید می‌شود» کار شده است.
همچنین جملات «ترس ما از مرگ، همان فاصله ماست تا کربلا» ، «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» ، «هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم ا...» ، «وضو در فرات، نماز در کربلا»، 
«هرکه می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند»، «شهادت، هنر مردان خداست» و «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بر این تابلوها نقش بسته است.
250 جفت لمپوست تبلیغاتی با موضوع سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نیز با همکاری سازمان زیباسازی و روابط عمومی شهرداری اصفهان در سطح شهر اصفهان و سپاهان شهر نصب شده است.  این فضاسازی ها تا پایان هفته جاری زینت بخش شهر اصفهان خواهد بود.
 
captcha