شعار سال نقش اساسی در کاهش معضل قاچاق خواهد داشت
کد خبر: 3497811
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
حجت‌الاسلام باقری:

شعار سال نقش اساسی در کاهش معضل قاچاق خواهد داشت

گروه سیاسی: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند که تحقق شعار سال نقش قابل توجهی در رشد اقتصادی و کاهش معضل قاچاق خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام نقی باقری، امام جمعه شاهین‌دژ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 24 اردیبهشت‌ماه گفت: جلوگیری از پدیده قاچاق موجب امید بستن جوانان به آینده‌ای روشن همراه با پیشرفت اقتصادی در جامعه می‌شود.
حجت‌الاسلام باقری با تاکید به سخنان آیت‌الله جوادی آملی در رابطه با نفوذ گفت: همه نقاط جمهوری اسلامی پر از عزت بوده و کسانی که راه نفوذ بیگانگان را درفضای اقتصادی و یا سیاسی به روی کشور می گشایند از غیرت اقتصادی و یا سیاسی برخوردار نیستند.
وی با اشاره به آتش‌بس در خان‌طومان‌ حلب گفت: آتش بس فرصت نفس گیری و تجدید قوا برای گروه‌های تروریستی فراهم کرد و داعش با نقض آتش‌بس نوعی کلاهبرداری سیاسی و جنگی انجام داد.
امام جمعه شاهین‌دژ در خصوص رای‌گیری سنای آمریکا برای خرید آب سنگین اراک توسط آمریکا گفت: عدم کلان‌نگری و عدم اتفاق نظر در مسائل کشوری موجب بروز برخی مشکلات در آینده می‌شود.
وی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت و اظهار کرد: موقعیت جوانان از دیدگاه اسلام و قرآن شروع عزت و عزت‌مندی است که در طول هشت سال دفاع مقدس مخلصانه از انقلاب‌اسلامی دفاع کردند.
حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: جوانان با الگو گرفتن از منش و اخلاق حضرت علی اکبر (ع) باید نقش ایفا کرده و ولایت مدار و دیندار باشند.
وی با اشاره به آیه 60 سوره انفال که فرموده است: « وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ» گفت: در شرایط فعلی منطقه برای مبارزه نظامی با پدیده تروریسم جهت توسعه قدرت نظامی به نیروهای سپاه و ارتش علی الخصوص نیروی انتظامی نیاز مبرم جهت همکاری وجود دارد.
captcha