ضرورت حفظ روحیه انقلابی در حوزه‌های علمیه
کد خبر: 3492394
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

ضرورت حفظ روحیه انقلابی در حوزه‌های علمیه

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان گفت: طلاب و در مجموع حوزه‌های علمیه باید روحیه انقلابی خود را به عنوان یک ضرورت مهم حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان امروز سه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه در همایش طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگرکه در محل مدرسه دارالحکمه  برگزار شد، اظهارکرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف، روحیه الهی و انقلابی موجود در بین مردم را از بین ببرند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص حوزه انقلابی، افزود: طلاب و در مجموع حوزه‌های علمیه باید روحیه انقلابی خود را به عنوان یک ضرورت مهم حفظ کنند.
امام‌جمعه اصفهان بیان کرد: طلاب و روحانیون ایثارگر باید همانند ۸ سال دفاع مقدس زمینه حفظ روحیه انقلابی را در جامعه فراهم و در این زمینه نقش ایفا کنند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر حوزه‌های علمیه انقلابی نباشند، مردم نیز انقلابی نخواهند بود و انقلاب تداوم پیدا نمی‌کند.
وی با بیان اینکه باید در برابر ظالم ایستادگی کرد، گفت: براساس آیات قرآن، سرنوشت هر قومی در دست آن‌ها است، به طوری که خداوند فرموده‌اند «خداوند وضع و حال هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه انسان‌ها خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند».

captcha