المان‌های نوروزی باید مطابق با باورهای دینی و فرهنگ یک شهر باشد
کد خبر: 3482482
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

المان‌های نوروزی باید مطابق با باورهای دینی و فرهنگ یک شهر باشد

گروه اجتماعی: سرپرست روابط‌عمومي شهرداري سبزوار با بیان اینکه همانند سال‌هاي گذشته در نظر داریم 30 المان نوروزی 95 را با دیدگاهی جدید اجرایی شود، عنوان کرد: باید عناصر طراحی شده معرف باورهای دینی و رسوم و به طور کلی فرهنگ یک شهر باشد.

محمد اختريان، سرپرست روابط‌عمومي شهرداري سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری ‌بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز نوروز طرح‌‌ها، مجسمه‌ها و المان‌های مختلفی در طرح استقبال از بهار در سبزوار قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این المان‌ها و مجسمه‌های طراحی شده برای مسافران نوروزی به ویژه شهروندان سبزواری بسیار جذاب و یادآور خاطره‌ها است، تصریح کرد: در اکثر مواقع مشاهده می‌شود افراد در کنار این المان‌های نوروزی در حال تهیه عکس یادگاری هستند.
سرپرست روابط عمومي شهرداري سبزوار با اشاره به اینکه شهرداری همانند سال‌هاي گذشته در نظر دارد 30 المان نوروزی 95 را با دیدگاهی جدید اجرایی کند، عنوان کرد: المان‌های نوروزی سال‌های گذشته بعد از مرمت و تعمیر در نقاط مختلف شهر مجددا به کار برده خوانده شد.
اختريان هدف از نصب المان‌های نوروزی را ایجاد تحول در مبلمان شهری و ایجاد روحیه نشاط در شهروندان بیان کرد و گفت: باید عناصر طراحی شده معرف باورهای دینی و رسوم و به طور کلی فرهنگ یک شهر باشد.
captcha