یادواره سرداران و بیش از ۹۰۰ شهید رفسنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3453441
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳
رمضانی‌پور:

یادواره سرداران و بیش از ۹۰۰ شهید رفسنجان برگزار می‌شود

گروه سیاسی: امام‌جمعه رفسنجان گفت: همزمان با ۲۹ ماه صفر که مصادف با جمعه، ۲۰ آذرماه سال جاری است، یادواره سرداران و بیش از ۹۰۰ شهید شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام‌جمعه رفسنجان دیروز، 25 آبان‌ماه در همایش راهداری و حفظ اراضی دولتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر گفت: خدمت‌گذاری به مردم و دقت بر انجام مسئولیت به‌‌ویژه در دولت امام عصر(عج) ارزش زیادی دارد.
وی افزود: با تغییراتی که در مدیریت اداره راه و شهرسازی رفسنجان انجام شده آرامش به‌ طور کامل محقق شده و تکریم ارباب رجوع به‌ خوبی انجام می‌شود.
رمضانی‌پور با اشاره به جاده‌های مواصلاتی بین استانی، بین شهری و جاده‌های روستایی بیان کرد: حوادث ناگواری در این جاده‌ها رخ می‌دهد که مانند زلزله برای یک خانواده ویرانگر است.
امام‌جمعه رفسنجان ادامه داد: محورهای رفسنجان ـ نوق و رفسنجان ـ داوران ـ زرند دو جاده پر خطری هستند که تردد در آنها بالاست و با فروش 110 هزار خودرو که اخیرا انجام شده به یقین بخشی هم سهم رفسنجان بوده و این جاده‌های کم‌عرض جوابگوی این بار ترافیک نیست.
وی با اشاره به مشکلات ساخت‌وسازها در رفسنجان اظهار کرد: نقشه راه برای شهرسازی باید برای بلند مدت ترسیم شود نه اینکه برای پنج سال، حداقل نقشه راه برای 200 سال باید ترسیم شود، تعریضی که در بعضی مکان‌ها انجام می‌شود برای مدت کوتاهی جوابگوست و این مبلمان شهری متناسب با شأن مردم نیست.
وی با تأکید بر اینکه بافت فرسوده حاشیه شهر وضعیت نامطلوبی ایجاد کرده است، اظهار کرد: این املاک برخی مواقع بر اثر دعوای خصوصی مالکان مانده و رها شده و دیوار کهنه و ساختمان‌های فرسوده گاهی به لانه فساد تبدیل می‌شوند که در این راستا باید اقدام جدی انجام شود و بر حسب قانون عمل شود.
رمضانی‌پوربیان کرد: در روستاها هم از این موارد وجود دارد که باید به آن توجه شود و جلوی گسترش فساد گرفته شود.
امام‌جمعه رفسنجان تصریح کرد: 29 ماه صفر که مصادف با جمعه، 20 آذرماه  سال جاری است، یادواره سرداران و بیش از 900 شهید شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

captcha