جنایت‌های آل سعود و تکفیری‌ها فراموش نمی‌شوند
کد خبر: 3447733
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳
رمضانی‌پور:

جنایت‌های آل سعود و تکفیری‌ها فراموش نمی‌شوند

گروه سیاسی: امام‌جمعه رفسنجان از جنایت‌های صهیونیست‌ها، آل سعود و تکفیری‌ها یاد کرد و گفت: این جنایت‌ها فراموش نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام‌جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان گفت: تقوا بهترین سرمایه برای عالم آخرت است.
وی با اشاره به خطر نفوذ دشمن افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که خطر نفوذ دشمن را جدی بگیریم.
رمضانی‌پور ادامه داد: دستگیری 40 نفر از جاسوسان و نفوذی‌ها که نزدیکی به مسئولان دولت را داشتند و عکسی که با هم گرفتند گواه آن است از طرفی بعضی مسئولان خود را به خواب غفلت زده‌اند و می‌گویند نفوذی نبوده است.
وی تصریح کرد: این مسئولان می‌گویند، بحث نفوذ را مانند فتنه چماق نکنید و بر سر ما بکوبید برای کسانی که به این مسئله بی‌توجهند باید هم پتک بر سرشان کوبید، نمی‌شود کشور را از دست داد چون شما نظری متفاوت دارید.
امام‌جمعه رفسنجان بیان کرد: برای مردم انقلابی نظر شما محترم نیست، زیرا شما تهدیدها را جدی نمی‌گیرید.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: از تهدیدهای بزرگ کشور همین نفوذ از راه دست دادن، رابطه و خوش و بش‌هایی است که برخی انجام می‌دهند، رهبر معظم انقلاب فرمودند، این تصور که با کنار آمدن با مستکبران می‌شود به توسعه رسید غلط، عقیم و بی فایده است.
رمضانی‌پور با اشاره به اینکه رهبر می‌فرمایند، مذاکره با آمریکا نه، رئیس‌جمهور هم باید بگوید نه، اما تعجب می‌کنیم رئیس جمهور ما در مصاحبه با تلویزیون فرانسه و ایتالیا می‌گوید، بله می‌شود روزی سفارت آمریکا در کشور گشایش یابد به شرط آنکه آمریکا عذرخواهی کند، اما آیا این عذرخواهی نمی‌تواند نفوذ و توطئه باشد.
وی اذعان کرد: چرا رئیس جمهور حرف رهبر معظم انقلاب را نمی‌زند، مثل ایشان شجاع باشید و پا جای پای ولایت بگذارید و از غیر خدا نترسید، اگر می‌خواهید دولت کارآمد باشد و محبوب ملت ایران، باید پا جای پای ولایت بگذارید در غیر این‌ صورت از چشم و دل ملت ایران می‌افتید.
امام‌جمعه رفسنجان تأکید کرد: رئیس جمهور و روسای قوا باید صداقت در رفتار، کردار و گفتار داشته باشند، کسانی که در لباس روحانیت هستند به تقابل با رهبری برخاستند و منتظرند رهبر حرفی بزنند و آنها در سایت‌های خود موضع‌گیری کنند.
رمضانی‌پور ادامه داد: این افراد حتما طعمه گرگ‌ها خواهند شد و گرگ‌ها به آنها رحم نخواهند کرد.
وی در ادامه با تأکید بر احترام به قومیت‌ها و زبان‌ها در کشور اظهار کرد: برخی برنامه‌ها نباید مسائلی درست کنند که خوراک دشمنان شود و از مدیران صداوسیما که به ‌طور شفاف عذرخواهی کردند تشکر می‌کنیم.
امام‌جمعه رفسنجان از جنایت‌های صهیونیست‌ها، آل سعود و تکفیری‌ها یاد کرد و گفت: این جنایت‌ها فراموش نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پر خسارت‌ترین تنبلی‌ها را تنبلی در خواندن کتاب دانستند، تصریح کرد: ایشان در جمع وزرای علوم و بهداشت و اساتید دانشگاه‌ها از کاهش رشد علمی در دو سال اخیر کشور یاد کردند و از طرفی میدان دادن به جوانان انقلابی، مومن و با بصیرت را در عرصه‌های سیاسی اجتماعی خواستار شدند.
امام‌جمعه رفسنجان بیان کرد: این فرمایشات رهبر معظم انقلاب گرانقیمت است و باید ببینیم در شهر ما که این ساخت و سازهای دانشگاهی به‌ خوبی انجام شده در هفته آینده و هفته‌های بعد نسبت به فرامین رهبر معظم انقلاب گام برمی‌دارند یا خیر.
رمضانی‌پور با تأکید بر بهادادن مسئولان به امر کشاورزی بیان کرد: این جفاست که کشاورزان بدون دغدغه کار نکنند و مسئولان باید زمینه رفع این دغدغه‌ها را فراهم کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به ورود کاروان اهل بیت امام حسین(ع) به شام در اول ماه صفر اشاره کرد و افزود: خطبه‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) توانست مردم شام را از خواب غفلت بیدار کند.
رمضانی‌پور بر ضرورت رفع نیازهای جامعه تأکید کرد و گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند، هر کس برای حاجت برادر مسلمانش بکوشد گویا 9 هزار سال عبادت کرده است.
وی اظهار کرد: رفع نیازهای مادی و معنوی نیازمندان وظیفه هر مسلمان است و اگر کسی کوتاهی کند کیفرش دوری از ولایت خدا و ائمه(ع)، محروم ماندن از طعام بهشتی، محرومیت از شفاعت پیامبر و آل اوست.

captcha