آغاز به‌کار مسجد دانش‌آموزی شمال غرب شیراز در آینده نزدیک
کد خبر: 3447232
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
حسینی خبر داد:

آغاز به‌کار مسجد دانش‌آموزی شمال غرب شیراز در آینده نزدیک

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از آغاز به‌کار مسجد دانش‌آموزی شمال غرب این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 20 آبان در جمع خبرنگاران از آغاز به کار مسجد دانش‌آموزی شمال غرب این شهر در آینده نزدیک خبر داد.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای مسجد دانش‌آموزی در تربیت بر اساس اسلام ناب محمدی(ص)، گفت: مسجد خاستگاه تربیت اسلامی است که باید بدان توجه و اهتمام ویژه‌ای داشت.
حسینی در رابطه با برنامه‌های مسجد دانش‌آموزی گفت: ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان، راه‌اندازی کتابخانه، کلاس‌های فوق العاده درسی با توجه به نیاز سنجی، برنامه‌های متنوع در طول سال و برنامه‌های مختلف فرهنگی و علمی از جمله برگزاری کلاس زبان با اعطای مدرک کانون زبان ایران برای دانش‌آموزان از فعالیت‌های متنوع برنامه‌ریزی شده برای این مسجد است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه مسجد در صدر اسلام، مرکز تربیت بوده است، افزود: با ایجاد مدیریت واحد در مساجد، انسجام بخشی در بین مردم، هدایت و روشنگری برای توجوانان و اثر بخشی در بین دانش‌آموزان می‌توان به اهداف اصل اسلام بازگشت.

captcha