اجرای 100 برنامه بصیرت‌افزایی در هفته بسیج در شمال غرب شیراز
کد خبر: 3446324
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
حسینی خبر داد:

اجرای 100 برنامه بصیرت‌افزایی در هفته بسیج در شمال غرب شیراز

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از اجرای 100 ویژه برنامه‌ بصیرت‌افزایی در هفته بسیج در شمال غرب این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 18 آبان در جلسه ستاد برگزاری هفته بسیج شمال غرب شیراز گفت: در هفته بسیج سال جاری یکصد برنامه بصیرت‌افزایی با موضوع استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.
وی بر لزوم توجه به بحث نفوذ دشمن در بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: تمام برنامه‌های هفته بسیج در شمال غرب شیراز باید با رویکرد بصیرات‌افزائی، استکبارستیزی همراه باشد.
حسینی همچنین به اهمیت نقش اقتصاد مقاومتی در کشور در مقابله با برنامه‌های استکبار اشاره کرد و گفت: امروز باید نقش اقصاد مقاومتی و تبیین آن به‌خوبی برای همه روشن شود چرا که بهترین راه نجات کشور در مقابل با برنامه‌های اقتصادی استکبار، اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در ادامه با اشاره به اهمیت کیفیت برنامه‌ها در منطقه استحفاظی گفت: برنامه‌ها باید به‌صورتی باشد که از لحاظ کیفیت به نحوه مطلوب برگزار شود و از عموم مردم جهت حضور در برنامه‌ها به جهت معرفی چهره واقعی دشمن دعوت شود.

captcha